Historic Simracing Organisation
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Historic Simracing Organisation


 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Les messages privés // Private messages

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Guillaume Siebert
League Owner
Guillaume Siebert


Number of posts : 13827
Age : 37
Location : Paris, France
Registration date : 2008-09-08

Les messages privés // Private messages Empty
PostSubject: Les messages privés // Private messages   Les messages privés // Private messages Icon_minitimeSat 25 Sep 2010 - 18:16

Je veux pas avoir l'air chiant, mais je commence à en avoir un peu assez des tonnes des messages privés que je reçois chaque jour. Le problème est que 99% d'entre eux sont des questions qui n'ont rien de privées. Je ne suis pas votre hotline personnelle, il y a un forum pour poser des questions et d'autres membres pour vous répondre ou à qui votre question sera surement utile aussi. A chaque fois qu'une question aurait du être posée sur le forum, je le précise dans ma réponse, mais rien à faire ça continue, donc je créé ce topic.

Merci d'y réfléchir à 2 fois avant d'envoyer des MP à tout bout de champ, qui doivent concerner des choses privées.

================
I dont want to sound rude or anything, but I am begining to feel a bit upset about the amount of private messages I receive every days. The problem is, 99% of them are questions which are not private at all. I am not your personal hotline, there's a forum to ask questions with members who could answer you or who might find your question useful. Each time the question should have been asked on the forum, I mention it in my answer but PMs keep coming, thats why I create this topic.

So please think twice before sending PMs, they should only concern private matters.


Last edited by Guillaume Siebert on Tue 18 Dec 2012 - 15:54; edited 2 times in total
Back to top Go down
Carl Larrad
Racing Legend
Carl Larrad


Number of posts : 6751
Age : 59
Location : Swindon , UK
Registration date : 2008-12-20

Les messages privés // Private messages Empty
PostSubject: Re: Les messages privés // Private messages   Les messages privés // Private messages Icon_minitimeSat 25 Sep 2010 - 18:53

And i was going to ask if you had a setup for the Rover up the Hill :hihi:


Last edited by Carl Larrad on Sun 26 Sep 2010 - 10:11; edited 1 time in total
Back to top Go down
http://www.historicsimracing.org/
Thomas Cazorla
Pro Driver
Thomas Cazorla


Number of posts : 858
Age : 47
Location : Earth Planet, Universe
Registration date : 2008-11-17

Les messages privés // Private messages Empty
PostSubject: Re: Les messages privés // Private messages   Les messages privés // Private messages Icon_minitimeSat 25 Sep 2010 - 19:16

Et les autographes c'est ok? Les messages privés // Private messages Icon_lol
Back to top Go down
Guillaume Siebert
League Owner
Guillaume Siebert


Number of posts : 13827
Age : 37
Location : Paris, France
Registration date : 2008-09-08

Les messages privés // Private messages Empty
PostSubject: Re: Les messages privés // Private messages   Les messages privés // Private messages Icon_minitimeSat 25 Sep 2010 - 19:23

Carl Larrad wrote:
Has anyone got the Phone Number for the Samaritans i think im going to need it Sad

Why that ? I'd still answer your questions, but on the forum Wink
And no, I still havent drove the Rover on the Mont Ventoux, I prefered taking my Mercedes to the Nordschleife. :slurp: :D
Back to top Go down
Carl Larrad
Racing Legend
Carl Larrad


Number of posts : 6751
Age : 59
Location : Swindon , UK
Registration date : 2008-12-20

Les messages privés // Private messages Empty
PostSubject: Re: Les messages privés // Private messages   Les messages privés // Private messages Icon_minitimeSat 25 Sep 2010 - 19:36

Sorry Gui im just having a joke with you that reminds me i need to have a go at Nords Wink
Back to top Go down
http://www.historicsimracing.org/
Sponsored content





Les messages privés // Private messages Empty
PostSubject: Re: Les messages privés // Private messages   Les messages privés // Private messages Icon_minitime

Back to top Go down
 
Les messages privés // Private messages
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» palmarès en bas des messages
» got email new private message but in box nothing
» Pourquoi mes messages sont effacer ??
» Spring cleaning - cleaning out private little sim hardware museum

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Historic Simracing Organisation :: General Discussion :: Paddock-
Jump to: