Historic Simracing Organisation
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Historic Simracing Organisation


 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars

Go down 
+31
Timo Vermeersch
Ellis Oxley
Cedric Elan
Frank Labédan
Vincent Beretta
Jean Philippe Chevalier
Antoine de Mautor
Mikkel Andersen
Jeff Dobbing
Jocke Nilsson
John Cook
Thomas Gatschnegg
Florkin Marc
Franck Tripey
Norm Hartnett
Alain Lefebvre
Dimitri Beaufrere
Steve Parker
Franz Brink
Vincent Rieux
Ludovic Tiengou
Frank Verplanken
Armand NOEL
Olivier Philipps
Carl Larrad
Mario Gassner
Claus Egelund
Germain Merida
Lionel Demoment
Yves Plaçais
Guillaume Siebert
35 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AuthorMessage
Frank Verplanken
League Owner
Frank Verplanken


Number of posts : 13574
Age : 48
Location : Nice, France
Registration date : 2008-09-08

200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Empty
PostSubject: Re: 200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars   200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Icon_minitimeThu 6 Aug 2009 - 22:38

No soucis Armand --> 20 points de pénalité en DTM :D ! Je déconne. Merci de prévenir Wink .
Back to top Go down
http://historicsimracing.org/en/index
Norm Hartnett
Rookie



Number of posts : 4
Age : 74
Location : California
Registration date : 2009-07-27

200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Empty
PostSubject: Re: 200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars   200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Icon_minitimeSat 8 Aug 2009 - 7:57

Well, Sad

After much practice I find myself off the pace by at least 15 seconds fast lap and more like 20 seconds average lap. affraid

I am also finding it very difficult to establish anything like consistency.

These things happen when you get to be my age... <sigh>

Therefore I must withdraw my entry in this race and offer up the car to someone who can drive her. :doh:

I'll be watching from the sidelines with pride and chagrin. :drink:

Best of luck.

Norm :top:
Back to top Go down
Carl Larrad
Racing Legend
Carl Larrad


Number of posts : 6751
Age : 59
Location : Swindon , UK
Registration date : 2008-12-20

200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Empty
PostSubject: Re: 200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars   200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Icon_minitimeSat 8 Aug 2009 - 13:36

Thats a shame as you where driving the GT40
Did u think of trying one of the other cars ...

You might find you will be quicker in something else
im also struggling with the consistency thing ,
practice practice practice .... :hello:
Back to top Go down
http://www.historicsimracing.org/
Ludovic Tiengou
Racing Legend
Ludovic Tiengou


Number of posts : 2986
Age : 56
Location : Grenoble far away from Brittany, France
Registration date : 2008-12-12

200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Empty
PostSubject: Re: 200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars   200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Icon_minitimeSat 8 Aug 2009 - 15:06

I've also big issues with consistency. Still don't really love the track and it's not helping. THE big trouble is now the chicane after the straight. I'm loosing sometimes one to two second a lap there. And I don't understand why. I was tabling on a 2.04.xx in race. Well don't think so as my last trials were more around 2.06.x with some laps in 2.04.x. The worse part of race will be the middle of the run. There the car changes entirely his behaviour and start becoming almost undrivable in fast corners. Those cars are perhaps for someone too easy to master (sure that's not a well done as Cart or Endurance) but's on a long run they are quite tricky and changing. For what it's matter as nobody will ever do a 1970 Sports Car Championship reanactement (the Targa Florio don't even exist as a track)
Back to top Go down
Cedric Elan
Rookie



Number of posts : 31
Age : 33
Location : france
Registration date : 2009-07-18

200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Empty
PostSubject: Re: 200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars   200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Icon_minitimeSun 9 Aug 2009 - 12:09

salut!
je confirme ma porsche (merci de me l'avoir pré-reservé!)

en ce moment les entrainements/course en kart sont important et nombreux (l'été oblige...en décembre sa sera plus dur)



Martini International Racing Team
#35 Gijs van Lennep : Cédric Elan
Back to top Go down
Ellis Oxley
Rookie



Number of posts : 1
Age : 53
Location : UK
Registration date : 2009-08-09

200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Empty
PostSubject: Re: 200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars   200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Icon_minitimeSun 9 Aug 2009 - 15:48

Salut! I would like to reserve the car (Martini International Racing Team) #02 Porsche 908/02 Flunder Rudi Lins. I will be racing under the name of Ellis Oxley
Back to top Go down
Frank Verplanken
League Owner
Frank Verplanken


Number of posts : 13574
Age : 48
Location : Nice, France
Registration date : 2008-09-08

200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Empty
PostSubject: Re: 200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars   200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Icon_minitimeSun 9 Aug 2009 - 15:52

Welcome Ellis Smile . Rudi Lins' Porsche is yours Smile .
Back to top Go down
http://historicsimracing.org/en/index
Carl Larrad
Racing Legend
Carl Larrad


Number of posts : 6751
Age : 59
Location : Swindon , UK
Registration date : 2008-12-20

200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Empty
PostSubject: Re: 200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars   200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Icon_minitimeMon 10 Aug 2009 - 19:07

Only 9 cars left it would be nice if someone took on a GT40
it will be nice to race against a Varied field of cars ....

Im very curious to see which will be the best car ,over the course of
a 2 hour race ...
Back to top Go down
http://www.historicsimracing.org/
Ludovic Tiengou
Racing Legend
Ludovic Tiengou


Number of posts : 2986
Age : 56
Location : Grenoble far away from Brittany, France
Registration date : 2008-12-12

200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Empty
PostSubject: Re: 200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars   200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Icon_minitimeMon 10 Aug 2009 - 21:03

The 917 will win. They are faster than any others. The 908 could have won this...but the race is ten kilometers too long. For this distance the 908 must do a refuelling. Any the test I've done said so. The first to refuel will be the 917, then Alfa and Matra, then Ferrari and Lola and finally the 908. Everyone will have to do at least one refuel. I'm not sure a two refuel strategy will be a good idea. The pits stop takes more or less twenty seconds...a bit long I think. But who knows?

As for a GT40, Carl, well this car is really a mess. Even Guillaume couldn't beat me on Matra with this car (at least I hope so :D )

Also beware of collisions between cars. Even a scratch on the body from a car collision could alter the behaviour of the car. Better hit a fence than hit or be hit by another car with this mod. I've also note a tendancy for the Alfa to blow quite easily their engine if push a bit to hard...same thing for the Matra also..you've been warned :rigol:
Back to top Go down
Carl Larrad
Racing Legend
Carl Larrad


Number of posts : 6751
Age : 59
Location : Swindon , UK
Registration date : 2008-12-20

200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Empty
PostSubject: Re: 200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars   200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Icon_minitimeMon 10 Aug 2009 - 22:18

Ludovic Tiengou wrote:
The 917 will win. They are faster than any others. The 908 could have won this...but the race is ten kilometers too long. For this distance the 908 must do a refuelling. Any the test I've done said so. The first to refuel will be the 917, then Alfa and Matra, then Ferrari and Lola and finally the 908. Everyone will have to do at least one refuel. I'm not sure a two refuel strategy will be a good idea. The pits stop takes more or less twenty seconds...a bit long I think. But who knows?

As for a GT40, Carl, well this car is really a mess. Even Guillaume couldn't beat me on Matra with this car (at least I hope so :D )

Also beware of collisions between cars. Even a scratch on the body from a car collision could alter the behaviour of the car. Better hit a fence than hit or be hit by another car with this mod. I've also note a tendancy for the Alfa to blow quite easily their engine if push a bit to hard...same thing for the Matra also..you've been warned :rigol:
Wow thx Ludo you must have put some serious laps in with this mod
so all i have to do to get the Alfa to the finishline
is coast around the track like i normally do that sounds like a plan ..... lol!

You make the Alfa sound like an accident waiting to happen ,thats it im on a mission
i want the Alfa to see the chequered flag ... affraid
Back to top Go down
http://www.historicsimracing.org/
Norm Hartnett
Rookie



Number of posts : 4
Age : 74
Location : California
Registration date : 2009-07-27

200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Empty
PostSubject: Re: 200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars   200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Icon_minitimeMon 10 Aug 2009 - 23:49

Ludovic Tiengou wrote:
I've also big issues with consistency. Still don't really love the track and it's not helping. THE big trouble is now the chicane after the straight. I'm loosing sometimes one to two second a lap there. And I don't understand why. I was tabling on a 2.04.xx in race. Well don't think so as my last trials were more around 2.06.x with some laps in 2.04.x. The worse part of race will be the middle of the run. There the car changes entirely his behaviour and start becoming almost undrivable in fast corners. Those cars are perhaps for someone too easy to master (sure that's not a well done as Cart or Endurance) but's on a long run they are quite tricky and changing. For what it's matter as nobody will ever do a 1970 Sports Car Championship reanactement (the Targa Florio don't even exist as a track)

I don't know that it matters but you could contact motorfx and see if he could whip you up a modification for the track without the Ascari Chicane, I did a few laps just blowing through there and the course is a bit more fun with these cars.

Would not be a lot of work BTW, move some cones, modify track texture a little, new AIW.

Edit It would be historically accurate that way too. The Ascari Chicane didn't get added until 1972.

FWIIW
Back to top Go down
Timo Vermeersch
Racing Legend
Timo Vermeersch


Number of posts : 1345
Age : 54
Location : Brussels
Registration date : 2009-08-11

200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Empty
PostSubject: Re: 200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars   200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Icon_minitimeTue 11 Aug 2009 - 9:44

Salut tous,


je viens de découvrir votre site et forum hier soir ... tard. Néanmoins, l'impression fut telle que je voudrais, si possible, participer à la course de Buenos Aires ce dimanche. Je commence l'entrainement as we speak.

S'il n'y a pas d'objections, j'aimerais conduire la Porsche 908 de Mr Helmut Marko.

Petit mot d'intro sur moi même:

J'aime bien le fait que le site semble être bilingue Anglo-Frenchie. Je ne maitrise parfaitement aucune de ces deux langues mais j'arrive en général à m'exprimer assez bien dans le deux. Ma langue maternelle est le Néerlandais, ou le Flamand pour ceux qui ne sont pas top fan des Bataves 8) , mais ayant vécu toute ma vie en region Bruxelloise et ayant grandi avec "Chips" et les "Dukes of Hazard" sur la télé en version originale soustitrée, la langue de Voltaire ainsi que celle de Shakespear ne me sont pas étranges. Fauudra néanmoins faire avec les fautes d'ortographes et des constructions de phrase par fois un peu ... étrange.

En matière de sim voitures, j'ai commencé la simulation online en 2004, d'abord avec les mods pour F1C (PCC et Cup Alfa 147) pour puis tomber amoureux de ce petit bijou qui s'apelle GPL, avec laquelle j'ai participer à plussieurs saisons chez la VRL (league flamande) et chez GB Simracing, tant avec le mod 67 que le mod 65, ainsi que quelques courses en 66 et 69. Entretemps, chez la VRL, j'ai également fais plussieurs courses avec rFactor, entre autres avec le mod V8 et avec des GT's.

Je ne suis pas des plus rapides avec un Rank GPL 67 d'environ +20, mais j'arrive en général à terminé mais courses. En GPL par exemple, mon objectif était toujours de terminer des courses sans le magique shift-R.

En général, c'est les sims et mods dites "historiques" qui me passione le plus, raison pour laquelle j'aimerais participer à quelques courses dans votre league, si OK pour vous.

A+

Timo
Back to top Go down
Antoine de Mautor
League Owner
Antoine de Mautor


Number of posts : 3617
Age : 36
Location : Nantes, France
Registration date : 2008-09-08

200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Empty
PostSubject: Re: 200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars   200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Icon_minitimeTue 11 Aug 2009 - 12:42

Bienvenue parmi nous Timo !

Tu devrais trouver ton bonheur içi entre les nombreuses séries rFactor et le championnat GPL, fais ton choix et amuse toi bien Wink

Bravo pour ton excellent français je ne pensais pas que les flamands parlaient aussi bien le français ! Belgium United yeah :top:

PS : J'ai édité ton nom forum en enlevant le tiret et en rajoutant les Majuscules, penses-y si tu dois te relogger Smile
Back to top Go down
http://files.historicsimracing.org/
Ludovic Tiengou
Racing Legend
Ludovic Tiengou


Number of posts : 2986
Age : 56
Location : Grenoble far away from Brittany, France
Registration date : 2008-12-12

200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Empty
PostSubject: Re: 200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars   200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Icon_minitimeTue 11 Aug 2009 - 16:22

Carl Larrad wrote:

You make the Alfa sound like an accident waiting to happen ,thats it im on a mission
i want the Alfa to see the chequered flag ... affraid

Well Carl the Alfa 33/3 was a car with trouble in 1970. It has a powerful engine but it was a fragile one. The drivers more than often blew it up. It also lack of developments (the Alfa team wasn't very efficient in car management). The first year of the car (appeared in 1969) was rife with mechanical problems and fabrication defects (causing the death of Lucien Bianchi at Le Mans). So 1970 was indeed a season of running in for the car which get ready only at the very last part of the season. During that time the car was plagued by many engines problems (camshaft, oil pressure, blown engines). The car was only fully ready for 1971 (winning at Brands Hatch, Targa Florio and Watkins Glen).
Back to top Go down
Guillaume Siebert
League Owner
Guillaume Siebert


Number of posts : 13827
Age : 37
Location : Paris, France
Registration date : 2008-09-08

200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Empty
PostSubject: Re: 200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars   200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Icon_minitimeTue 11 Aug 2009 - 16:57

Bienvenue Timo, très sympa ta présentation :hello:
Back to top Go down
Timo Vermeersch
Racing Legend
Timo Vermeersch


Number of posts : 1345
Age : 54
Location : Brussels
Registration date : 2009-08-11

200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Empty
PostSubject: Re: 200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars   200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Icon_minitimeTue 11 Aug 2009 - 18:50

Merci pour la voiture. Pas tous les jours qu'on reçoit une Porsche ... Et merci pour l'enlevement de l'underscore dans mon nom. Ca fait plus jolie certes.

Timo
Back to top Go down
Frank Verplanken
League Owner
Frank Verplanken


Number of posts : 13574
Age : 48
Location : Nice, France
Registration date : 2008-09-08

200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Empty
PostSubject: Re: 200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars   200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Icon_minitimeWed 12 Aug 2009 - 17:47

Bienvenue Timo :hello:
Back to top Go down
http://historicsimracing.org/en/index
Luis Garcia
Club Driver
Luis Garcia


Number of posts : 162
Age : 45
Location : Barcelona (Spain)
Registration date : 2009-07-25

200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Empty
PostSubject: Re: 200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars   200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Icon_minitimeThu 13 Aug 2009 - 0:30

hi to all from spain ¡¡¡

After knowing this event thanks to f1classic community i would like to participate with the LOLA t 70 Barrie smith sid taylor racing if is possible...

:hello: :hello: :hello: :hello:
Back to top Go down
Guillaume Siebert
League Owner
Guillaume Siebert


Number of posts : 13827
Age : 37
Location : Paris, France
Registration date : 2008-09-08

200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Empty
PostSubject: Re: 200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars   200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Icon_minitimeThu 13 Aug 2009 - 7:01

Welcome Luis Smile

The Lola is yours, first qualifying session is tonight Wink
Back to top Go down
Timo Vermeersch
Racing Legend
Timo Vermeersch


Number of posts : 1345
Age : 54
Location : Brussels
Registration date : 2009-08-11

200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Empty
PostSubject: Re: 200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars   200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Icon_minitimeThu 13 Aug 2009 - 10:42

Je vais probablement rater la session qualif de ce soir. Question de me mettre la pression pour samedi cheers .

Timo
Back to top Go down
Timo Vermeersch
Racing Legend
Timo Vermeersch


Number of posts : 1345
Age : 54
Location : Brussels
Registration date : 2009-08-11

200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Empty
PostSubject: Re: 200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars   200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Icon_minitimeThu 13 Aug 2009 - 10:57

Ludovic Tiengou wrote:
The 908 could have won this...but the race is ten kilometers too long. For this distance the 908 must do a refuelling.

Hmm, I'm not convinced of that. According to my testing, consumption is just above 2 l per lap for the 908. To be on the safe side, with no pit sheduled, I would need 130 l whereas I can only take 120 l. However, the 130 is with a safety cushion, so 120 l may just work... even if very very just and with the risk of having to go for a splash & dash in the last laps. Then again, splash & dashes are typical for (North) American racing-series and after all we will be in (South) America, so what the heck ... Very Happy

I tested with full tanks and hard compound tyres last night and was less then a second off my best lap on softs with 65 l on board. Changing tyres costs 40 sec. Still have to test whether fuel is added together with the tyres or whether refueling costs extra time. In the latter case, trying a no pitter becomes a strong option... And even without extra time for refuelling, I'm thinking about it.

Timo
Back to top Go down
Vincent Beretta
Racing Legend
Vincent Beretta


Number of posts : 1398
Age : 45
Location : France
Registration date : 2008-12-15

200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Empty
PostSubject: Re: 200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars   200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Icon_minitimeThu 13 Aug 2009 - 15:34

Finalement, je dois renoncer. Crying or Very sad un imprévu ...

Ce sera pour une autre fois
Back to top Go down
Patrick Marucco
Racing Legend
Patrick Marucco


Number of posts : 2399
Age : 68
Location : Joué les Tours
Registration date : 2008-12-18

200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Empty
PostSubject: Re: 200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars   200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Icon_minitimeThu 13 Aug 2009 - 16:17

Je pense que si vous voulez bien de moi, je vais me laisser tenter par l'aventure Very Happy

Je suis néophyte sur rFactor et je vais profiter de cette course pour me lancer dans le grand bain maintenant que j'ai un PC qui veut bien accepter une autre simu que GPL Laughing

La Porsche 908/02 n°45 du team Martini étant libre, je suis preneur

je compte être des vôtres dès ce soir si je ne rencontre pas trop de probleme pour joindre le serveur Wink
Je fonce m'entrainer
Back to top Go down
Frank Verplanken
League Owner
Frank Verplanken


Number of posts : 13574
Age : 48
Location : Nice, France
Registration date : 2008-09-08

200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Empty
PostSubject: Re: 200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars   200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Icon_minitimeThu 13 Aug 2009 - 16:23

Cool Pat Smile . Hésite pas si tu as des questions, fouille sur le forum aussi y'a des topics avec des tips, comme celui-là Wink .
Back to top Go down
http://historicsimracing.org/en/index
Guillaume Siebert
League Owner
Guillaume Siebert


Number of posts : 13827
Age : 37
Location : Paris, France
Registration date : 2008-09-08

200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Empty
PostSubject: Re: 200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars   200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Icon_minitimeThu 13 Aug 2009 - 19:02

Héhé bienvenue sur rFactor Pat :hello:
Back to top Go down
Sponsored content





200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Empty
PostSubject: Re: 200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars   200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars - Page 4 Icon_minitime

Back to top Go down
 
200 Millas de Buenos Aires - Voitures disponibles || Available cars
Back to top 
Page 4 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» 200 Millas de Buenos Aires 1970
» Available cars || Voitures disponibles
» Available cars | Voitures disponibles
» Available cars - Voitures disponibles
» Available Cars | Voitures Disponibles

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Historic Simracing Organisation :: Archives :: Archives :: 2009 :: Opens :: 1970 Buenos Aires 200-
Jump to: