Historic Simracing Organisation
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Historic Simracing Organisation


 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 F1 1979 : Merci de lire ceci / Please read this

Go down 
AuthorMessage
Guillaume Siebert
League Owner
Guillaume Siebert


Number of posts : 13827
Age : 37
Location : Paris, France
Registration date : 2008-09-08

F1 1979 : Merci de lire ceci / Please read this Empty
PostSubject: F1 1979 : Merci de lire ceci / Please read this   F1 1979 : Merci de lire ceci / Please read this Icon_minitimeSun 18 Jan 2009 - 12:53

Avant la première course de la saison, je veux juste mettre au point une petite chose.
Je n'ai pas envie de recommencer comme l'an dernier à courir après les pilotes inscrits qui ne viennent pas aux courses et qui ne donnent pas de nouvelles.

Désormais la règle est simple : après 2 courses manquées, et sans explications sur le forum, votre voiture sera automatiquement libérée.

Ce n'est pas grave si vous êtes absent pour plusieurs courses ou si vous arretez le championnat, je veux juste le savoir.

Merci de votre compréhension.

=================

Before the first race of the season, I just wanted to make something clear.
I don't want to deal as I did last year with registered drivers who don't show on race day without giving any news.

So now the rule is simple : after 2 races missed, and without more explanations on the forum, your car will automaticaly be free.

That's not a problem if you miss some races or if you stop the championship, i just want to know it.

Thank you for reading.
Back to top Go down
 
F1 1979 : Merci de lire ceci / Please read this
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» ** 2015 : Please Read - A lire **
» 1979 BRSCC Race of Champions [rFactor 1979 F1]
» HSO F1 1979 Yearbook | Annuel HSO F1 1979
» Merci !
» Round 3 - Trois Rivières [Oct. 2]

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Historic Simracing Organisation :: Archives :: Archives :: 2011 :: 1979 F1-
Jump to: